hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای ۵۱ پروژه آبرسانی در سال ۹۷

قم|اجرای ۵۱ پروژه آبرسانی در سال ۹۷

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه 51 پروژه آبرسانی در سال 97 در فضای سبز شهر انجام شده است، تصریح کرد: بالای 90 درصد عرصه‌های فضای سبز شهر قم با آبیاری تحت فشار با بالاترین راندمان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه ۵۱ پروژه آبرسانی در سال گذشته در فضای سبز شهر انجام شده است،  تصریح کرد: بالای ۹۰ درصد عرصه‌های فضای سبز شهر قم با آبیاری تحت فشار با بالاترین راندمان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در کل کشور شهرداری نداریم که ۱۵ میلیارد تومان هزینه مستقیم برای تامین تجهیزات آبیاری انجام داده باشد، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه را در این بخش انجام دادیم که به نظر طی دو سال آینده لوله و اتصالات داشته باشیم.

جوادیان با بیان اینکه ۶ مرکز رفاهی، تفریحی، گردشگری و خدماتی با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر ایجاد کرده‌ایم، گفت: نمایشگاه و بازار دائمی گل و گیاه، سالن، کافی‌شاپ و رستوران سنتی بوستان علوی، رستوران آبی بوستان قائم(عج)، رستوران سنتی شبستان بوستان لاله و جزو اماکن ایجاد شده با مشارکت بخش خصوصی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد